מרכז מדיה

השותפים אריאל יוספי ועידו מנור מסבירים לכלכליסט על אתגרי תעשיית משחקי היכולת

24 אוקטובר 2021

תעשיית המשחקים מצויה בשנים האחרונות בפריחה חסרת תקדים. מגמה זו, שהאיצה במיוחד על רקע התפרצות מגפת הקורונה, באה לידי ביטוי בעלייה דרמטית בשיעור ההורדות והשימוש במשחקים, בפנייה לקהלים חדשים, בגל של עסקאות, גיוסי הון והנפקות, ובהתפתחות מודלי פיתוח, הפצה ופרסום חדשניים.

בתוך מגמה זו בולטת במיוחד פריצתו של שוק ״משחקי יכולת״ המאפשרים לשחקנים להתחרות זה מול זה ולהרוויח כסף אמיתי מניצחונותיהם. אחת הדוגמאות הפופולאריות למשחקים מבוססי יכולת היא משחקי וידאו מרובי משתתפים (eSports): אלו כוללים למשל זירות קרב מרובות משתתפים (למשל League of Legends ו-Fortnite), משחקי ירי בגוף ראשון (למשל Call of Duty), משחקי ספורט (FIFA), משחקי קווסט וארקייד. דוגמאות בולטות נוספות הן משחקי קלפים מסוימים (למשל כאלו המבוססים על משחקי סוליטייר ובלאק ג׳ק, הבנויים באופן שהמשחקנים מתחרים בין יכולות מהירות, מיון או יכולות אחרות שלהם) ומשחקי יכולת אחרים (למשל פאזלים וחידוני טריוויה).

אילו אתגרים ייחודים עומדים בפני התעשיה הזו? השותפים אריאל יוספי ועידו מנור עונים על כל השאלות הבוערות בכלכליסט.

לכתבה המלאה >> לחצו כאן

חפשו לפי +