סגור

ליטיגציה

בוררויות בין-לאומיות

הרצוג היא אחת מפירמות עורכי הדין היחידות בישראל לה מחלקה ייעודית בתחום הבוררויות הבין-לאומיות.

בראש המחלקה עומד ד"ר רועי שיינדורף, לשעבר המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (משפט בין-לאומי). לד"ר שיינדורף ניסיון רב בטיפול בבוררויות בין-לאומיות מורכבות אותו רכש הן במסגרת תפקידו בשירות המדינה, והן במסגרת עבודתו בתחום הבוררויות הבין-לאומיות במשרד עורכי דין מוביל בניו-יורק (Debevoise & Plimpton LLP). בנוסף, לד"ר שיינדורף מומחיות ייחודית והיכרות עמוקה עם תחום הבוררות הבין-לאומית, שכן כחלק מתפקידו כמשנה ליועמ"ש (משפט בין-לאומי), ד"ר שיינדורף יזם וניסח את הצעת חוק הבוררות הבינלאומית והיה אמון על הצטרפותה של מדינת ישראל למספר אמנות בין לאומיות בתחום.

לעורכי הדין במחלקה ניסיון מצטבר רב בטיפול בבוררויות בין-לאומיות, ובמסגרת זו טיפלו בבוררויות בין-לאומיות במוסדות המובילים בעולם, לרבות ב-ICC. לצד ניסיונם בייצוג בבוררויות בין-לאומיות, לעורכי הדין במחלקה ניסיון רב גם בייצוג בהליכים נלווים מקומיים, ובכלל זה בטיפול בקבלת סעדים זמניים בתמיכה בבוררות בין-לאומית שמושבה מחוץ לישראל, וכן בהליכים לאכיפה של פסקי בוררות בין-לאומיים. כחלק מפעילותם בתחום, ייצגו עורכי הדין במחלקה בכמה מהתיקים המרכזיים ביותר שנידונו בבית המשפט העליון בישראל בתחום הבוררות.

המחלקה מטפלת בבוררויות במגוון רחב של תחומים. בטיפול בבוררויות בתחומי תוכן מקצועיים ייחודיים, המחלקה פועלת בשיתוף פעולה עם שותפים במשרד המתמחים בתחום התוכן הספציפי – שותפים שנחשבים מובילים בתחומם בישראל - ובכך רותמת את מלוא העוצמה המקצועית של הרצוג להבטחת תוצאה מיטבית ללקוחותיה.

הטיפול בבוררויות נעשה תוך הקפדה על שירות ברמה מקצועית מעולה; על יעילות במטרה למזער, ככל הניתן, את העלויות הכרוכות בטיפול בבוררות; ועל רמת זמינות גבוהה בהתאם לדרישות הלקוח.


בוררויות בין-לאומיות חדשות ועדכוני המחלקה

דוד זיילר

שותף

בוררויות בין-לאומיות, ליטיגציה, ליטיגציה מסחרית, ניהול משברים, קניין רוחני, תובענות ייצוגיות

רועי שיינדורף

שותף

בוררויות בין-לאומיות, בוררויות ויישוב סכסוכים, ליטיגציה, משפט מנהלי, ניהול משברים

בני וינסטון

שותף

בוררויות בין-לאומיות, בוררויות ויישוב סכסוכים, ליטיגציה, ליטיגציה מסחרית

חיים מכלוף

שותף

בוררויות בין-לאומיות, ליטיגציה

יותם בלאושילד

שותף

בוררויות בין-לאומיות, בוררויות ויישוב סכסוכים, ליטיגציה, ליטיגציה מסחרית

סער פאוקר (ד"ר)

שותף

בוררויות בין-לאומיות, בוררויות ויישוב סכסוכים, ליטיגציה, ליטיגציה מסחרית, משפט מנהלי

מאי דר

עורכת דין

בוררויות בין-לאומיות, ליטיגציה

+ ראה עוד

נשמח לעמוד לרשותכם. אנא מלאו את הטופס הבא


* שדה חובה