החוק שהוכיח שוב שהצרכן הישראלי פשוט לא אוהב לצאת פראייר | עו"ד טליה סולומון למגזין FORBES
29 מאי 2017
כללים חדשים, מחירים ישנים. מאז פרוץ המחאה החברתית הוקמו ועדות, נחקקו חוקים לשיפור התחרות ונעשו מהלכים כלכליים, אך למי שבוחן את המחירים בשווקים וברשתות המזון, נראה שדבר כמעט לא השתנה מאז קיץ 2011.
עו"ד טליה סולומון, ראש מחלקת הגבלים עסקיים במשרד הרצוג פוקס נאמן, המנתחת את המקרה, מסכמת: "המסקנה שלי היא שאויבו של הטוב הוא המצוין. במאמץ להוריד את מחירי המזון וליצור תחרות במקומות שאינה קיימת, הרשויות מנסות 'להנדס' את השוק, וזה לא תמיד הולך".
לקריאת הכתבה המלאה – לחצו כאן