מרכז מדיה

עו"ד ליבנת עין-שי וילדר משתפת על ה"מועצה לשלום הילד"

20 נובמבר 2022

היום הוא יום הילד הבינלאומי וזאת הזדמנות מצויינת לפנות לעו"ד ליבנת עין-שי וילדר, שותפה בהרצוג במחלקת חברות וניירות ערך וראש תחום ESG, חברת ועדת מנהל ב-'מועצה לשלום הילד' כבר 8 שנים.

ניצלנו את הבמה על מנת לשאול אותה מספר שאלות ולקבל ממנה תמונה מעניינת לגבי העשייה הגדולה והמאתגרת המלווה את הארגון יום-יום.

  • "הגעתי לתפקיד בהמשך להרגשה שליוותה אותי במשך תקופה ארוכה שבה השקעתי את מרבית זמני ומרצי בקריירה המקצועית שלי והרגשתי שהגיע הזמן לעשות משהו מעבר ולתרום מזמני ומכישוריי בהתנדבות ולעשות טוב לחברה שלנו. כבת לאמא עובדת סוציאלית וכאמא לשני ילדים, נושא של סיוע ותמיכה בילדים נפגעי עבירה קרוב מאוד לליבי".
  • "המועצה לשלום הילד מלווה כ-500 ילדים נפגעי עבירה מידי שנה, מסייעת להם לאורך ההליך המשפטי ומאירה להם את הדרך. המועצה גם מסייעת לאלפי ילדים במסגרת מרכז הפניות והסיוע שלה, במקרים של חשד להתעללות בגנים, כשלא נמצאת לנערה מסגרת טיפולית למרות מצבה הנפשי המידרדר או כאשר ילד מתקשר כדי לגייס עזרה לחבר שעובר חרם בבית הספר".
  • "המועצה לא מסתפקת בהטיית כתף לילדים ונוער, היא גם משאירה חותם על דפי ההיסטוריה, כשהיא מקדמת חקיקה (לא פחות מ- 120 חוקים! לאורך השנים), בונה פרויקטים פורצי דרך ומשפיעה על הילדים לאורך דורות שלמים".

ליבנת מסכמת את דבריה במילים חזקות שהמשיכו איתנו הלאה והשאירו אותנו אופטימיים, כי עם אנשים כמוה בתפקידי מפתח שכאלו, אנחנו יכולים להיות רגועים שהעולם צועד קדימה לעבר עתיד טוב יותר:
"זו זכות גדולה עבורי להיות חלק מקבוצת נשים ואנשים שמה שמניע אותן.ם הוא הנחישות לשנות את המציאות לטובה, לתקן את המעוות ולקדם צדק".
חפשו לפי +