מרכז מדיה

עדכון לקוחות | הבורסה משיקה מערכת חדשה למסחר במכשירי גיוס אלטרנטיביים

16 דצמבר 2018

הבורסה לניירות ערך בתל אביב השיקה לאחרונה מערכת חדשה לרישום וסליקת מכשירי גיוס אלטרנטיביים.למי זה רלוונטי?
קרנות השקעה (המאוגדות בישראל או בחו"ל), ובפרט קרנות Private Equity וקרנות גידור שאינן נסחרות ברשימה הראשית בבורסה.מה יוצא לכם מזה?
לרישום במערכת מספר יתרונות:

  1. מספר נייר ערך – באמצעות המערכת החדשה, יוצמד לכל נייר ערך שתנפיק קרן השקעות מספר (ISIN), אשר יאפשר את זיהוי יחידות ההשתתפות של הקרן שברשות כל משקיע בחשבון הבנק של המשקיע. כך, יוכלו לרכוש את נייר הערך גם מנהלי השקעות ומנהלי תיקים, עבור תיקי הלקוחות שלהם.

  2. שירותי רישום, סליקה ותפעול – המערכת מאפשרת רכישה של יחידות השתתפות בקרן באמצעות חברי הבורסה, וכן ביצוע תשלומים במהלך חיי הקרן (חלוקת רווחים ופדיונות) על-ידי הבורסה, בדומה לנייר ערך סחיר. כך, יוכלו הקרנות לצמצם משמעותית את היקף שירותי ה-Back office הנדרש להן.

  3. מסחר בין המחזיקים – המערכת מאפשרת מסחר בין המחזיקים הרשומים בקרן (ככל שהקרן מעוניינת בכך).

מי כבר שם?
קרן ה-P2P של הלמן אלדובי וקרן החוב ארנו נדל"ן רשמו את ניירות הערך שלהן במערכת החדשה. משרדנו ליווה את שתי הקרנות בתשקיפי ה-IPO שלהן ומייעץ להן בפעילותן השוטפת.

איך מתחילים?
במשרדנו מחלקת קרנות, המלווה קרנות מכל הסוגים, משלב ההקמה, בעסקאות השקעה ובפעילותן השוטפת. בנוסף, מחלקת חברות וניירות ערך מצויה בקשר שוטף עם נציגי הבורסה בנוגע למערכת החדשה והשלימה רישום של קרנות במערכת.

אנו ממליצים ללקוחות המעוניינים בכך, לפנות אלינו. נשמח לסייע בביצוע הרישום במערכת.

חפשו לפי +