ינשוף בכל סמארטפון ועוד בלופים של סטארט-אפיסטים שמרגיזים את הרשויות בארה"ב | אריאל יוספי לדה מרקר
29 ינואר 2017
"החשיפה הטלוויזיונית של ברתו’מטר הופכים אותו, בעיני ה–FTC, לסיפור משמעותי שיכול ללמד לקח את התעשייה — שנסחפת אחר רעיונות טובים שיש בהם לא מעט גוזמה."
אריאל יוספי, מנהל שותף מחלקת טכנולוגיה ורגולציה, מגיב על הפער שבין הרעיונות אליהם אנו נחשפים בתקשורת לבין הטכנולוגיה שלא תמיד נמצאת שם כדי למלא את הציפיות.
לכתבה המלאה של דה מרקר – לחצו כאן