חברת Oddity, חברת האם של מותג האיפור איל מקיאג׳, השלימה סיבוב מכירת מניות על ידי בעלי מניותיה בסך של כ- 130 מיליון דולר.

מרכז מדיה

חברת Oddity, חברת האם של מותג האיפור איל מקיאג׳, השלימה סיבוב מכירת מניות על ידי בעלי מניותיה בסך של כ- 130 מיליון דולר.

11 ינואר 2022

חברת Oddity, חברת האם של מותג האיפור איל מקיאג׳, השלימה סיבוב מכירת מניות על ידי בעלי מניותיה בסך של כ- 130 מיליון דולר. הגיוס, שמייצג שווי של 1.5 מיליארד לחברה ומעלה אותה למעמד יוניקורן, הובל על ידי קבוצה של גופים מוסדיים אמריקאים, בניהם Thomas Tull ,Franklin Templeton, Fidelity Management ו-First Light Capital Group. מאז ההשקה המחודשת של אתר הסחר של החברה ב-2018, החברה השקיעה משאבים משמעותיים בהפיכתה לשחקנית מובילה בתחום הביוטי והמסחר המקוון. את העסקה הובילו המנהל המשותף של מחלקת חברות וניירות ערך, רן חי, שותף המחלקה איתי לביא ביחד עם המתמחה יחיא קאק.
לקריאה נוספת >> לחצו כאן

חפשו לפי +