מרכז מדיה

היכרות, הזדמנויות עסקיות והמלצות לגבי שיתופי פעולה עם הבנק האירופאי לשיקום ופיתוח (EBRD)

8 יוני 2023

הבנק האירופאי לשיקום ופיתוח (EBRD) הינו בנק לפיתוח בין לאומי המשקיע כ-13 מיליארד יורו בשנה בכ-38 מדינות במזרח ומרכז אירופה, מרכז אסיה ,המזרח התיכון וצפון אפריקה ומתמקד בהשקעות בסקטור הפרטי.

ה-EBRD מהווה את המשקיע הבין-לאומי המוביל בסקטור הפרטי במדינות בהן הוא פועל, ומעורב ביותר מ-400 פרויקטים חדשים מידי שנה. השקעותיו מתמקדות בתחומי התשתיות, איכות הסביבה, הסקטור הפיננסי, תעשייה, נדל"ן וחקלאות.

ה-EBRD מספק מגוון פתרונות פיננסיים להשקעות, לרבות הלוואות, השקעות במניות, קרנות ועוד. בשנים הקרובות הבנק מתכנן לתת דגש מיוחד על השקעות התורמות להתמודדות עם משבר האקלים, והסקטור הדיגיטלי.

ה-EBRD הוא לא רק משקיע פיננסי, אלא גם מלווה את המדינות בהן הוא מעורב בפרסום המכרזים, תכנון וסיוע בהכנת פרויקטים לממשלות, ורשויות מקומיות.

היקף ההשקעה של הבנק בפרויקטים של חברות ישראליות הגיעה בשנתיים האחרונות למעלה מ-500 מיליון ש"ח.

על-מנת להגביר את החשיפה של חברות ישראליות לכלי הסיוע של הבנק ומתוך מטרה לחשוף את הבנק לטכנולוגיות ישראליות, מגיעים לראשונה לישראל מנהלים בכירים מה-EBRD יחד עם נציג ישראל בדירקטוריון הבנק, אלון מסר, לסמינר ייחודי בו הם יציגו את פעילות הבנק, לרבות היתרונות בהיכרות ועבודה עמו, האופן בו מומלץ לפעול להגשת מכרזים, היכרות עם פרויקטים חדשים וחסמים – זאת תוך התמקדות באפשרויות לשיתוף פעולה עתידי עם חברות ישראליות.

ההשתתפות מומלצת לכל חברה ששוקלת פעילות במדינות היעד של הבנק.

 

לפרטים נוספים ולהרשמה >> לחצו כאן

 

 

חפשו לפי +