חברת Glassbox השלימה סבב גיוס של עד 40 מיליון דולר
7 אפריל 2020
חברת Glassbox השלימה סבב גיוס של עד 40 מיליון דולר. החברה עוסקת ביצירת כלים אשר מאפשרים לבעלי אתרים ואפליקציות לקבל המלצות לשיפור חווית המשתמש באתרים שלהם, באמצעות ניתוח של המשתמשים בפועל. בתקופה כזו, שבה יותר ויותר שירותים עוברים לרשת, מדובר בצורך משמעותי עבור כמעט כל חברה. המשקיעה המרכזית בסבב הגיוס היא Brighton Park Capital Fund. תודה לצוות שהוביל את המהלך הזה, שותפנו יובל זילבר, ועו"ד הלנה מלינובסקי.
לכתבה המלאה בגלובס >> לחצו כאן