שי כגן

שותף

שי כגן הוא שותף במחלקת הליטיגציה ויישוב הסכסוכים של המשרד. לשי ניסיון משמעותי בניהול תובענות ייצוגיות, בייצוג לקוחות מקומיים ורב-לאומיים, וכן בליטיגציה מסחרית. הוא מתמחה בתובענות ייצוגיות מקומיות ובינלאומיות, ומייצג נתבעים בתביעות בתחומי האינטרנט, הגנת הצרכן, הגנת המידע והפרטיות, בנקאות וביטוח.

בין לקוחותיו של שי נמנים Meta ו-WhatsApp, חברת הביטוח הפניקס, Cronos Israel, כאל (כרטיסי אשראי לישראל), Disney DTC EM Limited, Spotify AB, שירותי בריאות מכבי, עמותת מכבי מיסודו ועוד רבים

שי כגן
  • ישראל, 2003
  • אוניברסיטת תל אביב, תואר ראשון במשפטים, בהצטיינות, שנת 2002
  • אוניברסיטת תל אביב, תואר ראשון בכלכלה, שנת 2002
  • אוניברסיטת תל אביב, תואר שני במשפטים (במסלול משפט מסחרי), בהצטיינות, שנת 2007
  • שותף מוביל בתחום יישוב סכסוכים: תביעות ייצוגיות (The Legal 500 2025)
  • מומלץ בתחום יישוב סכסוכים: ליטיגציה מקומית ובוררות (The Legal 500 2025)
  • שותף מוביל בתחום יישוב סכסוכים: תביעות ייצוגיות (The Legal 500 2024)
  • מומלץ בתחום יישוב סכסוכים: ליטיגציה מקומית ובוררות (The Legal 500 2024)
  • מומלץ בתחום יישוב סכסוכים: תביעות ייצוגיות (The Legal 500 2023)
  • מומלץ בתחום יישוב סכסוכים: ליטיגציה מקומית ובוררות (The Legal 500 2023)
  • מומלץ בתחום יישוב סכסוכים: תביעות ייצוגיות (The Legal 500 2022)
  • מומלץ בתחום יישוב סכסוכים: ליטיגציה מקומית ובוררות (The Legal 500 2022)