תיאור המשרה:
- הפקת חשבונות עסקה ללקוחות בעברית ובאנגלית בהתאם להסכמי שכר הטרחה.
- עבודה שוטפת מול שותפים לצורך הכנת חשבונות ושילוחם ללקוחות.
- שימוש במערכות eBilling והעלאת חשבונות למערכות שונות של לקוחות בארץ ובחו"ל.
- ניהול ותמיכה בתהליכי בילינג ותקשורת עם לקוחות ושותפים.
דרישות המשרה:
- ניסיון של כשנתיים בעבודה בחברות שעוסקות במתן שירותים, יתרון לניסיון במשרד עורכי דין/ ביקורת של משרדי עורכי דין.
- עברית ואנגלית ברמת שפת אם (דיבור, קריאה וכתיבה).
- שליטה מלאה בתוכנות Office, בעיקר Word ו-Excel, וגישה ללמידה של תוכנות חדשות באופן עצמאי.
- יכולת דיוק, אחריות, וראש גדול.
- ידע בהנהלת חשבונות/כספים – יתרון.