תיאור המשרה:

  • הפקת חשבונות עסקה ללקוחות בעברית ובאנגלית בהתאם להסכמי שכר הטרחה.
  • עבודה שוטפת מול שותפים לצורך הכנת חשבונות ושילוחם ללקוחות.
  • שימוש במערכות eBilling והעלאת חשבונות למערכות שונות של לקוחות בארץ ובחו"ל.
  • ניהול ותמיכה בתהליכי בילינג ותקשורת עם לקוחות ושותפים.

דרישות המשרה:

  • ניסיון של כשנתיים בעבודה בחברות שעוסקות במתן שירותים, יתרון לניסיון במשרד עורכי דין/ ביקורת של משרדי עורכי דין.
  • עברית ואנגלית ברמת שפת אם (דיבור, קריאה וכתיבה).
  • שליטה מלאה בתוכנות Office, בעיקר Word ו-Excel, וגישה ללמידה של תוכנות חדשות באופן עצמאי.
  • יכולת דיוק, אחריות, וראש גדול.
  • ידע בהנהלת חשבונות/כספים – יתרון.
שתפו
עם חבריכם

    מלאו את הטופס

    Or Send your CV to jobs@herzoglaw.co.il with 1315 in the subject line
    חפשו לפי +