תיאור התפקיד

  • מענה טלפוני ובתכתובות מייל
  • קבלת הודעות ופניות
  • ניהול לו"ז הכולל פגישות בארץ ובחו"ל
  • שיחות ועידה
  • מעקב שוטף אחר טיפול בתשלומים
  • אחריות על הפקת חשבונות המחלקה וקשר עם הלקוחות

 

דרישות

  • ניסיון של שנתיים לפחות בעבודות אדמיניסטרציה וניהול יומנים
  • הזמנת טיסות, מלונות, הסעות וכו'
  • אנגלית ברמה גבוהה
  • סדר וארגון, תשומת לב לפרטים, ניהול זמן, הבנת הוראות, יכולת בקרה וסנכרון בין גורמים, כושר ביטוי מעולה בע"פ ובכתב בעברית ובאנגלית, יכולת לפתור בעיות וראש גדול
שתפו
עם חבריכם

    מלאו את הטופס

    Or Send your CV to jobs@herzoglaw.co.il with 1305 in the subject line
    חפשו לפי +